CAFETARIA TEN BESTE

Recentebeoordeling


4 sterren uit 6343 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Cafetaria Ten Beste. Meer weten? Ontdek meer

19 jun 2026 om 21:20 was lekker veel frietjes en salade en sausjes! maar het was niet echt kebab! moet eerlijk zeggen het lijkt als of bevroren stukjes vlees en dan beetje gegrild! iss heel anders dan op die foto!!
18 jun 2026 om 21:06 smaakt top en goed verpakt
17 jun 2026 om 16:55 De crispy burger menu lijkt niet op de foto of ze hebben de verkeerde burger meegegeven heel schaars. Miste alle sauzen van 3 bestellingen. Het eten was oke kwa smaak maar heel prijzig voor de kwaliteit. Hele zoute patat en ook een maaltijd koud.
10 jun 2026 om 22:05 Geweldig
10 jun 2026 om 20:24 goed verpakt en smaakt heerlijk
8 jun 2026 om 17:41 estaba aun caliente pero el repartidor tardó bastante!
6 jun 2026 om 23:42 kipcorn smaakte niet naar kip
6 jun 2026 om 16:49 top super snel bezorgd en smaakt goed
6 jun 2026 om 4:45 Sausjes vergeten mee te leveren…
5 jun 2026 om 21:22 pindasaus helemaal over het de zakken. en de bezorger kwam niet eens naar boven
3 jun 2026 om 14:50 Geen goede bestelling ontvangen. Telefonisch contact proberen op te nemen maar nemen niet op.
2 jun 2026 om 23:05 Ik heb een smashburger menu besteld. prima afgeleverd en op tijd,prima portie friet met veel mayo,beetje slapjes, De smashburger zag er goed uit goed vlees maar broodje vies slap, klef,sla niet knapperig. vlees opgegeten, broodje laten liggen.